Despre mine

Consider despre mine că sunt un…

  • călător deoarece îmi place foarte mult să mă știu ”plecat”, indiferent dacă este vorba de un traseu prin munți sau pe cărarea îngustă a descoperirii sinelui;
  • creator de sine deoarece cu fiecare experiență și cu fiecare persoană pe care o întâlnesc mă cunosc mai bine, mă redefinesc și mă re-construiesc ca ființă umană;
  • jovial deoarece dificultatea situațiilor devine mai flexibilă și mai senină dacă este abordată cu un strop de umor;
  • simplu om predispus erorilor dar cu abilitatea de a le recunoaște, de a le analiza și de a le îndrepta;
  • activ deoarece consider că existența umană este mișcare și proces, și că doar prin acțiune și experimentare omul își poate atinge potențialul maxim;
  • perfecționist (unul moderat, îmi place să cred) pentru că apreciez lucrul bine făcut și pentru că îmi place să descopăr detaliile care pot face diferența;
  • cititor împătimit deoarece lectura reprezintă una din metodele preferate de a mă redescoperi, dar și de a descoperi lumi și personaje inedite;
  • eclectic deoarece consider că este imposibil să încapsulezi personalitatea umană unică într-o singură perspectivă și, astfel, combinarea mai multor curente psihoterapeutice devine nu doar utilă, ci chiar necesară (psihoterapia de scurtă durată, psihoterapia cognitiv-comportamentale, psihoterapia experiențială, psihoterapia focusată pe emoții, psihoterapia centrată pe client etc.);
  • realist deoarece în practică utilizez tehnici și metode dovedite științific ca fiind eficiente, dar și deoarece stabilirea obiectivele concrete și monitorizarea constantă a progresului sunt două elemente ce-mi definesc activitatea;
  • umanist convins deoarece cred în capacitatea oricărui om de a se autodefini ca persoană, de a evolua și de a deveni varianta lui mai bună, dar și deoarece cei 14 ani de experiență în domeniul sănătății mentale (activități de formare, psihoterapie și consiliere psihologică desfășurată în cadrul Salvați Copiii România, Orange România, etc.) mi-au dovedit, iar și iar, că ființa umană prin cunoaștere și perseverență este capabilă să depășească orice dificultate și să-și atingă potențialul de dezvoltare.

 

Experiență Profesională

  • 2020 – Prezent: Expert Program Formare (Centrul Național de Sănătate Mintală și Luptă Antidrog)
  • 2020 – Prezent: Voluntar (Asociația de Intervenție Terapeutică pentru Copil și Familie ”Activity”)
  • 2018 – 2021: Membru în cadrul Comisiei pentru Protecția Copilulului (Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului, Sector 4, București)
  • 2010 – 2020: Psiholog / Trainer (Centrul de Consiliere pentru Părinți, Centrul de Educație Emoțională și Comportamentală pentru Copii – Salvați Copiii România)
  • 2019 – 2020: Membru în cadrul Grupului de lucru înființat de Ministerul Educației în vederea elabărării normelor metodologice de aplicare a legii anti-bullying
  • 2018 – 2019: Coordonator Program de Prevenire și Combatere a Violenței împotriva Copiilor (Salvați Copiii România)
  • 2015 – 2016: Coordonator Proiect – ”Participare și transparență pentru o mai bună asigurare a drepturilor copilului” (Salvați Copiii România)
  • 2014: Trainer în cadrul Programului de Dezvoltare Personală a angajaților (Orange Romania)
  • 2012 – 2013: Expert pe termen lung – Formator, în cadrul proiectului POSDRU ”Mai multe centre de îngrijire pentru copilul tău, mai multe oportunități de angajare pentru tine” (Bernard Brunhes International)
  • 2012: Trainer, în cadrul proiectului pentru cadrele didactice din învățământul primar și gimnazial ”Tulburarea prin deficit atențional/hiperactivitate” (Eli Lilly România)
  • 2007 – 2010: Consilier psihologic/Psihopedagog (SOS Satele Copiilor România)
  • 2006-2007: Voluntar (Fundaţia Tineri pentru Tineri)

 

Educație și Formare

  • 2004 – 2008: Diplomă de Licenţă – Psihologie (Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei; Secţia Psihologie; Universitatea Bucureşti)
  • 2006 – 2008: Diplomă de Master – Psihodiagnostic şi Psihoterapie (Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei; Secția Psihologie; Universitatea București)
  • 2000 – 2004: Diplomă de Licenţă – Teologie (Facultatea de Litere, Filosofie şi Istorie; Secţia Teologie; Universitatea de Vest – Timişoara)
  • 2008: Certificat de Specializare – Drept de practică cu supervizare în domeniul Psihoterapiei Experiențiale (Societatea de Psihoterapie Exeriențială din România)
  • 2008: Training în GAMA – General Ability Measure for Adults (D&D Consultants)
  • 2010: Psiholog cu drept de liberă practică – psihologie clinică și psihoterapie
  • 2010: Trainer – Individual and Group ”Triple P Program – Positive Parenting Program” (Universitatea din Queensland si Triple P International Pty. Ltd.)
  • 2011: Training – Depresia: aplicații ale modelelor validate științific în depresie (Asociația de Psihologie a Copilului și Adolescentului din România)
  • 2011: Training – Controlul îngrijorărilor: intervenții cognitiv-comportamentale în anxietatea generalizată (Asociația de Psihologie a Copilului și Adolescentului din România)
  • 2011: Certificat Formator (Euro Best Team)
  • 2014: Curs de formare profesională continuă – ”Strategii eficiente de parenting – modele validate științific” (Asociația Multiculturală de Psihologie și Psihoterapie)
  • 2019: Participare Conferință – TCC și Tulburarea de Personalitate Narcisică (Asociația Română de Terapie Comportamentală și Cognitivă)

 

Publicații

  • ”Mecanisme de prevenire și intervenție în situații de bullying”, Salvați Copiii România, 2019 – coautor
  • ”Autoritatea părintească între măreție și decădere”, Editura Solomon, 2018 – coautor (coordonator prof. univ. Marieta Avram)
  • ”Chestionarul de evaluare a abuzului asupra copiilor”, Test Central, 2019 (Joseph Petty, PhD) – instrument de colectare a informațiilor necesare investigațiilor și evaluărilor realizate asupra copiilor și adolescenților pentru care există suspiciunea de abuz sau neglijență – adaptarea culturală a chestionarului